72 товарів

Zilli брендовий одяг

72 товарів
Футболка Футболка
NEW
50
52
54
58
60
Окуляри Окуляри
NEW
One size
Поло Поло
NEW
52
54
56
60
Поло Поло
NEW
52
54
56
Поло Поло
NEW
52
54
60
Кардиган Кардиган
NEW
52
54
56
Футболка Футболка
NEW
52
54
56
58
Поло Поло
NEW
52
54
56
58
Джинси Джинси
NEW
50
52
54
56
Джинси Джинси
NEW
50
52
54
Кросівки Кросівки
NEW
10
12
7
8
8,5
9
Кросівки Кросівки
NEW
11
12
7
8
8,5
9
Штани Штани
NEW
50
52
54
58
Сорочка Сорочка
NEW
41
42
43
44
Сорочка Сорочка
NEW
41
42
43
45
Поло Поло
-60%
52
54
56
60
Поло Поло
-60%
52
54
56
60
Поло Поло
-60%
52
54
56
58
Светр Светр
-60%
50
52
54
58
Костюм Костюм
-60%
50
54
56
Джинси Джинси
-60%
48
50
52
54
Джинси Джинси
-60%
50
52
54
56
Кросівки Кросівки
-60%
10
7
8
8,5
9
Рукавички Рукавички
-40%
8,5
9
1 - 24 із 72 (3 сторінок)

Zilli брендовий одяг

Історія бренду Zilli

Протягом 50 років Zilli – це провідний світовий бренд чоловічого класичного одягу. Секрет постачання у всі точки світу, багатомільйонних доларових контрактів та імені, яке поважають всюди, – це дружба. 1970 рік став стартом розвитку повної лінійки чоловічого гардероба високої якості, і саме в цьому році французький підприємець Алан Шіммель зробив справді революційний крок у енциклопедії моди.

В ательє, яке Шіммель отримав в спадок від батьків, створюється коротка чоловіча куртка з шкіри ягняти та алігатора. До цього подібні матеріали переважно використовувались для пошиття курток для пілотів або гонщиків. Але тут варто згадати другого учасника цього революційного прориву – кравець Феофіл Зіллі мав рідкісний хист до роботи з натуральними матеріалами. Трепетне і скрупульозне ставлення до швейної справи та використання незвичайних матеріалів 50 років тому переконали Шіммеля профінансувати справу Зіллі.

Шкіра алігатора, пітона, пекарів (дикої свині), страуса та ягняти – дорогі матеріали, які раніше не використовувались, відразу привернули увагу французьких модників тих років. А сам бренд, названий на честь кравця із золотими руками, почав вважатися законодавцем чоловічої моди.

Сучасні тенденції бренду

Через 13 років після старту успішної колаборації в центрі Лондона відкривається перший бутік Зіллі. Потім, згідно з хронологією, в 1990 році бутік Зіллі зʼявився і у Франції, і чоловічі брендові речі стали доступними для французів. Після цього бренд рушив на схід: Москва, Дубай, Пекін, Шанхай. У будь-якій точці світу бренд Zilli демонструє чоловічу моду нового рівня.

За роки свого існування бренд став повністю укомплектованим усім необхідним асортиментом чоловічого одягу. Окрім шкарпеток, елегантних святкових костюмів та ділових дорожніх сумок, асортимент Zilli розширюється до спортивних моделей. Останні стають дуже популярними серед молодої чоловічої аудиторії. До речі, компанія на “ви” із законами про захист дикої природи. Для виготовлення продукції купуються лише ті матеріали, які видобуті легально.

Фірмовий знак бренду Zilli – аплікації та оригінальний рядок, які надають гладкій і тонкій шкірі незвичну текстуру. Окремого компліменту вимагає легка вага шкіряних курток – візитна картка бренду. 2007 рік став тріумфальним для компанії. Її батько-засновник Алан Шіммель отримав престижну нагороду – кавалер Національного ордену Почесного легіону Франції. У той же час, асортимент Zilli доповнюється манжетами, виготовленими з дорогоцінних каменів, а через кілька років компанія ініціює створення лінійки сонцезахисних окулярів. Серед розмаїття моделей не буде зайвим відзначити оправу, виготовлену з чистого золота.

Купити чоловічий брендовий одяг Zilli у SohoRooms

Zilli очолює список відомих брендів одягу для чоловіків. Одяг класу «люкс» без химерності та помпезності, вигідно підкреслює статус та смак представників сильної статі. При створенні повноцінного, екстравагантного образу Zilli з легкістю забезпечить усім необхідним навіть найвибагливішого поціновувача моди. Строгі бавовняні сорочки, джинси з фірмовою вишивкою та навіть шорти для плавання Zilli можна купити в інтернет-магазині SohoRooms. Незвичайний крій, поєднання декількох видів шкіри в одному виробі роблять консервативний одяг екстравагантним та новаторським.